LUNCHCONCERT RONDOM DE VLEUGEL

Op vrijdag 18 oktober aanstaande is er weer een lunchconcert om 12.15 u. in het mooi gerenoveerde Huis van de buurt Stevenshof, Leiden. Het wordt georganiseerd door Kunst en cultuur Wijkraad Stevenshof en Incluzio in samenwerking met Tjitte Weber. Het concert wordt uitgevoerd door het pianoduo Marianne Hansen en Maureen van Ijzerloo. Dit jonge duo speelt sinds hun jeugd al samen en heeft gestudeerd bij Stéphane De May en Nino Gvetadze aan het conservatorium van Rotterdam. Ze treden regelmatig op en brengen op 18 oktober sprankelende muziek van Schubert, Ravel en Saint-Saens. €5,- inclusief lichte lunch.

Meld je aan via www.incluzioleiden.nl/activiteiten.

Op dinsdag 22 oktober is er een lezing om 19.30 u. in Bibliotheek Stevenshof, Leiden, georganiseerd door Kunst en cultuur wijkraad Stevenshof en BplusC. Wijkbewoner Martin Kroon vertelt weer op zijn ontspannen, inspirerende wijze over zijn favoriete hobby vogels spotten en fotograferen. Het accent zal liggen op ganzen, van Stevenshof tot Polen. Interessante dieren! Toegang gratis. Vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld. Aanmelden niet nodig.